planów czas + podsumowanie grudnia + plany na styczeń

Witajcie kochani w Nowym, 2017 Roku. 
Jak to się mówi? Nowy rok, nowa ja. Więc...właśnie tak.
Usłyszycie o tym jako pierwsi, ale zbieram się do opuszczenia stanowiska administratora na fanpage'u "Książki Godne Przeczytania" i ze swojej pozycji jako ~Misia.. Nie spieszę się z tym, póki co nadal tam udostępniam, jednak powoli się stamtąd zbieram. Dlatego też, żebyście mogli być na bieżąco, założyłam własny fanpage, który znajdziecie TUTAJ oraz po lewo, klikając w ikonkę. Póki co nic tam nie ma, jednak kiedy pojawią się pierwsze polubienia, zacznę się tam udzielać.
Kolejna rzecz. Jeżeli ktoś mnie znał z KGP to wie, że organizowałam tam akcję #UrodzinyAutora. Nie zrezygnowałam tego, wręcz poszerzyłam. Po lewo, w "Stronach" znajdziecie zakładkę Kalendarz. Właśnie tam znajdziecie aktualne informacje o premierach, zarówno książkowych jak i innych, oraz urodziny autorów na dany miesiąc. Póki co są tam informacje jedynie o aktualnym miesiącu, jednak powoli to uzupełniam.
Dodatkowo - muzyka. Teraz będzie się pojawiała, jak widzicie - na górze. Jeszcze nie wiem jak często będę ją zmieniała, być może co miesiąc.




Kolejna rzecz, to zainstalowanie przeze mnie aplikacji "Lubimy Czytać". Brawo ja! Teraz będę tam zapisywała na bieżąco przeczytane przeze mnie książki, słoiczek zaś, przyjmie "tytuł" słoiczka TBR.

No i jedno z istotniejszych, jak mi się wydaje, postanowień - zaangażowanie w blogsferę. Postanowiłam, że wreszcie się zmotywuję i zacznę nie tylko czytać wasze blogi, ale także je komentować. Mam nadzieję, że uda mi się wreszcie robić o na bieżąco, bo ciągle pluję sobie w brodę, że proszę was o komentarze, a sama nie komentuję.

To by było na tyle. Piszcie w komentarzach, co o tym sądzicie :)


GRUDZIEŃ


Grudzień, miesiąc zwykle obfity dla czytelników, w moim przypadku wypadł niestety blado. Cóż mam mówić. Przedświąteczny czas wiązał się przede wszystkim z zakupem upominków dla najbliższych, co z kolei spowodowało brak pieniędzy na kupno nowych książek. Z kolei, jeżeli chodzi o czytanie, grudzień był w moim przypadku miesiącem zakończenia semestru, a więc wszelkie poprawy i ostatnie sprawdziany, czyli po prostu mnóstwo nauki. Dodatkowo same święta i okres między nimi a Sylwestrem wiązały się z ciągłymi odwiedzinami rodziny i znajomych, więc czasu na czytanie miałam wyjątkowo mało. Przejdźmy więc już do podsumowania.

BOOK HAUL


Tak jak mówiłam, nic w grudniu nie kupowałam, jednak nie zmienia to faktu iż grudzień to czas świąt, więc jakieś książki jednak do mnie wpadły.




Książką, którą odstałam jako pierwszą był prezent od mojego przyjaciela - niesamowita "Szóstka wron".



Muszę przyznać, że to nie jej się spodziewałam. Przekazałam "Mikołajowi", że chciałabym "Grę o tron" lub właśnie to cudeńko. Jako iż mój przyjaciel jest ogromnym fanem serialu GoT, byłam prawie pewna, że to właśnie ona znajdzie się pod moją choinką. A tu niespodzianka!
Jestem ogromnie zadowolona z tej książki. Po pierwsze jest ona piękna. Tak cudownego wydania książki chyba nigdy jeszcze nie widziałam. Po drugie o tej książce słyszałam ostatnio mnóstwo pochlebnych opinii, a jej opis prezentuje się intrygująco. Nie wiem tylko kiedy się za nią wezmę...


Drugą w kolejności książką jest "Silver. Druga księga snów" podarowana mi przez brata.



Jestem już po lekturze tego cudeńka i cóż... Jak zakochałam się w Kerstin Gier poprzez Trylogię czasu, tak moja miłość została jeszcze, tymi książkami, umocniona. Okładka tej książki jest magiczna, jednak nie tak bardzo jak jej wnętrze. Chodzące cudo. Dzięki braciszku!♥





O tych dwóch książeczkach myślałam już od jakiegoś czasu i dziękuję za nie z całego serduszka cioci i wujkowi! Kolejne książki, o których było głośno. Trylogia klątwy, to Trylogia, w której głównymi bohaterami są bowiem trolle! Nie mogę się już doczekać lektury tych książek.

WRAP UP




Cóż, nie popisałam się. Do tej uroczej trójki należy dodać jeszcze kilka rozdziałów "Złodziejki książek" oraz około 20 rozdziałów "Lalki" Bolesława Prusa w wersji audio.


Grudzień rozpoczęłam ze "Szklanym mieczem", który zaczęłam już w listopadzie. Jest to kontynuacja "Czerwonej królowej" - oba tomy już zrecenzowałam. Podsumowując, jest to ciekawa seria z rodzaju "igrzyskowych", z silną i zbuntowaną młodą bohaterką oraz nutką fantastyki.

Następnie zabrałam się zabrałam się za kolejną fantastykę, tym razem padło na "Prawdodziejkę" Susan Dennard. Jest to jedna z najlepszych książek. Jeśli polubiliście "Szklany tron" to trudno, byście nie polubili "Prawdzodziejki"

W Wigilijną noc przeczytałam "Przeklęte dziecko". Aj, cóż się tam działo! Choć uważam, że niektóre fakty były trochę naciągane a sama książka nie dawała tego co zwykle daje lektura "Harry'ego Pottera" to miło było jednak wrócić na chwilę do tych bohaterów.


Następnie zabrałam się za audiobooka mojej kochanej lektury, czyli "Lalki". Cóż, jak to lektury. Przysnęłam około 4 razy, ale jakoś przez to przebrnęłam...a raczej przebrnę, gdyż jeszcze nie skończyłam.

Co do "Złodziejki książek", trochę mnie przytłoczyła, aczkolwiek mam zamiar d niej wrócić i ją skończyć. Tylko nie wiem jeszcze kiedy.

TBR


Słoiczek TBR wybrał dla mnie Silver i już to spełniłam. Historia Liv Silver jest...magiczna. Nie mogę się doczekać 3 tomu.
 Aktualnie jestem w trakcie "Nevermore". "Kartkuję" (o ile można tak powiedzieć w odniesieniu do e-booka) Kruka i Cienie, a następnie mam zamiar przeczytać "Otchłań". Naprawdę jestem ciekawa jak zakończy się ta historia.
Nie wiem jeszcze za co wezmę się po lekturze "Nevermore". Jeżeli będę miała ochotę na fantastykę, wezmę się prawdopodobnie za "Porwaną pieśniarkę", jeżeli jednak na New Adult, myśl, że zabiorę się za "Promyczka" lub "Ponad wszystko".

Co do kupna...jeżeli wejdziecie w zakładkę kalendarz, możecie zobaczyć, że w tym tygodniu będzie miało premiery mnóstwo świetnych książek. Mam zamiar nabyć "Waleczną czarownicę" i przeczytać Trylogię Klątwy w całości. Kolejny zakupowy plan to "Dwór cierni i róż" oraz "Dwór mgieł i furii", gdyż miałam o dłuższego czasu ochotę na to dzieło Maas, ale obiecałam sobie, że nie kupię jej zanim nie wyjdzie druga część. Jeżeli starczy mi pieniędzy w tym miesiącu (a jeśli nie, to na początku przyszłego) mam zamiar dokupić jeszcze dwa ostatnie tomy Percy'ego Jacksona.


No i to by było na tyle. Chwalcie się jak to jest u was. I jeszcze raz odsyłam was do Kalendarza. Buziaki


BOOK-BLOOD PRINCESS

Komentarze